Wie weet een toepasselijk afbeelding / mooie foto om aan te geven dat ik tijdelijk offline bij hyves + facebook ben?

Wegens prive-omstandigheden op het gebied van de liefde wil ik een afbeelding plaatsen dat ik tijdelijk niet op hyves + facebook ben. Ik wil niet mijn accounts verwijderen. Wie weet een mooi/ humoristische afbeelding hiervoor of een leuk idee met mijn eigen foto?

13 jaar geleden
in: Internet
Annswers
13 jaar geleden
Ja lief dat je het vraagt! Gebroken hart...komt wel weer goed.

Het beste antwoord

Een foto van jezelf met je handen voor je gezicht (alsof je kiekeboe speelt) en evt een tekst erbij: Ben even een tijdje afwezig...

Wanneer je weer terug bent plaats je een foto van jezelf met je handen van je gezicht af (maar nog wel dat je je handen ziet, ook net als kiekeboe..) met evt erbij: Ben er weer :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een foto van jezelf in bed slapend.

'slapend account' kan je er bij zetten...
itsme
13 jaar geleden
Nee dat doe je via de inbox

je zet erneer ik ga met vakantie,dan pijltje naar beneden en al je vrienden binnen 2 minuten weten het
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoiets als bijgaande afbeelding? En dan als tekst erbij "Temporarily out of order!" of "Temporarily no annswers!"
Plaatje bij antwoord
Amadea
13 jaar geleden
Met als begeleidend tekstje:

"Ik ben er even niet......"