Wifi valt regelmatig uit. Wat kan de reden zijn?

Bij het opstarten, regelmatig geen verbinding. Tijdens het surfen valt ook de verbinding meermaals uit.

4 jaar geleden
in: Internet
1.7K
LeonardN
4 jaar geleden
Hoe ver zit je van de router vandaan? Op zolder is de kans groot dat het signaal te zwak is.

Antwoorden (1)

Stekker van modem eruit en na een minuut of 2/3 weer erin, pc opnieuw starteren.
En als dat niet werkt. gewoon even bellen met je provider, die kunnen van afstand zien of er iets niet klopt met het modem.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
TurfGraver
4 jaar geleden
Ander kanaal wil ook wel eens helpen.