Hoe kan ik direct de staff van twitter bereiken via e-mail?

Ik wil mijn huidige account vervangen door een al bestaande account naam. Deze persoon gebruikt de accountnaam echter niet en tweet ook niet.

Ik probeer overal op de site een contact mailadres te vinden om dit te vragen (aangezien de vraag niet te vinden was bij het 'help je zelf' gedeelte)

Wie o wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Dit is naar mijn weten niet mogelijk.
Ik zou gewoon je naam zou houden en er tevreden mee zijn.
Als je in prive bericht je tweet naam doorgeeft, dan ga ik je volgen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Twitter is not releasing inactive usernames
Twitter is working on releasing all usernames attached to accounts that still appear on Twitter.com and have been inactive for more than 18 months. We do not have an estimate on when we will be able to release these inactive accounts. Also, we are not currently releasing inactive usernames manually.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou volgens dit artikel wel: http://www.volkskrant.nl/multimedia/article1351959.ece/heerenveen