Als je doodgaat, wat gebeurt er dan met je Facebook-pagina?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die zal dan niet meer zo actief zijn;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk, dit is tenminste een meer serieuzere vraag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is zeker,dat je je daar dan geen zorgen meer over hoeft te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Loenie: Vergeleken met die andere vragen wel.

Antwoorden (7)

Die blijft openstaan, behalve als je nabestaanden hem beeindigen of laten afsluiten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op het facebookkantoor, speuren ze iedere dag de overlijdensadvertenties af naar facebook-leden. Hebben ze een match, dan sluiten ze die account.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha ha geloof je het zelf.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ehm... nee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb ik dan voor niks een plusje gegeven? snik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@colconbri: aaah, niet verdrietig worden...hier heb je hem weer terug: +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wel, hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pas maar op, je antwoord is zo verwijderd!
Die van mij is ook al weg :-)
Had wel al 5 puntjes binnen :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zag het al ja.
Niks aan te doen als het gebeurt.
Ik moet nog even wat meer goodwill kweken om 5 plusjes binnen te slepen... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ van mij voor de humor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Liever een antwoord weg dan een vraag, vind ik.
Die blijft voortleven zolang niemand het opheft of je account op de een of andere manier verdwijnt (crash, site wordt opgeheven etc.).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je familieleden of vrienden dit formulier invullen wordt je account aangepast:

(RJ)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die wordt dan in ieder geval niet meer bijgewerkt. Voorlopig blijft hij openstaan, maar wellicht dat ze in de toekomst inactieve accounts op den duur gaan verwijderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je familie niet ingrijpt heb je dan virtueel het eeuwige leven bereikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals alle online diensten/netwerken blijft dit gewoon voortbestaan zolang er niemand is die een account eindigt.

Dus het beste kun je gewoon een lijstje maken met de diensten/netwerken waarin je je hebt ingeschreven en deze bij je testament voegen. (Let op; geen wachtwoorden toevoegen!)
Zodra je dood bent heeft je familie in iedergeval iets te doen om de tijd te doden.....