wat betekent deze vermelding (op weebly)?

Ik heb een website gemaakt via weebly over een theatergroep . nu moet ik auditie doen om toegelaten te worden tot een specialisatiejaar drama en regie, en een website kunnen voorleggen. En uitgerekend nu geraakt men blijkbaar niet op onze website.
Nochtans, als ik inlog op Weebly, kan ik in de website werken.
De vermelding die ik krijg is
Foutief verzoek
Uw browser heeft een verzoek verzonde n dat deze server niet kon begrijpen.
Ik heb de spelling al 20 keer gecontroleerd maar die is correct...
Wat kan ik doen om dit euvel asap te verhelpen? Waar kan de fout liggen?
De "help" van Weebly is in het Engels en de antwoorden helpen me niet echt vooruit...

4 jaar geleden
in: Internet
1.7K

Het beste antwoord

Dit is een 400 Bad Request-fout. De 400 Bad Request-fout is een HTTP-statuscode, wat betekent dat het verzoek dat u naar de websiteserver hebt verzonden, vaak iets eenvoudigs, zoals een verzoek om een webpagina te laden, op de een of andere manier incorrect of beschadigd was en de server het niet kon begrijpen.
Hopelijk te herstellen:
• Wis de cookies van uw browser. Veel sites melden een 400-foutmelding wanneer een cookie die wordt gelezen, corrupt of te oud is.
• Wis uw DNS-cache, die de 400 Bad Request-fout moet herstellen als deze wordt veroorzaakt door verouderde DNS-records die uw computer opslaat. Doe dit in Windows door het uit te voeren ipconfig / flushdns vanuit een opdrachtpromptvenster. Dit is niet hetzelfde als het wissen van de cache van uw browser.
• Wis de cache van uw browser. Een in cache opgeslagen maar corrupte kopie van de webpagina die u probeert te openen, zou de oorzaak kunnen zijn van het probleem dat de 400-fout weergeeft. Het is onwaarschijnlijk dat u de cache voor de meeste 400 slechte aanvraagproblemen opruimt, maar het is snel en eenvoudig en het proberen waard.

Check of de site voor iedereen niet werkt:
https://downforeveryoneorjustme.com/
SimonV