Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om op je hotmail ook de mails van andere accounts binnen te halen?

Ik zou m'n kpnmail graag online willen bekijken in hotmail. Dacht er laatst iets over gelezen te hebben, maar kan dat stuk niet meer terugvinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
599

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Het is mij ook niet gelukt om dat voor elkaar te krijgen. Wat wel gelukt is, is al mijn mailtjes op mijn telfort account, dus in jou geval op je KPN account automatisch door te laten sturen naar mijn hotmail account. Dan heb je toch direct je mailtjes op je scherm als je de boodschap laat popuppen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In mijn hotmail heb ik links onder mijn inbox, junk, drafts, enz. de optie "Add an e-mail account". Daarmee kan het volgens mij. Als jouw hotmail op nederlands ingesteld staat, dan zal het iets anders heten, zoals "E-mailaccount toevoegen".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet wel dat dit binnen gmail mogelijk is. Daar kun je dan ook je hotmail op laten binnen komen. Gmail vertelt ook nog van welk account de mail afkomstig is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding