Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (6)

In het internetsnelheid zit geen verschil dat ligt aan je provider maar het browser verschil,


Voordelen
Firefox is een zeer klein maar zeer krachtig webbrowser. Het beinvloedt de snelheid van je PC niet en bovendien is hij veel sneller dan de gewone Internet Explorer. Het heeft ook zeer veel voordelen t.o.v van andere webbrowsers, een groot voordeel is surfen met tabbladen. Zo hoef je geen andere vensters te openen voor verschillende pagina's te bezoeken. De pop-upblokering van Forefox is ook de beste van allemaal. De extensies en plug-ins kan je eenvoudig downloaden en updaten zonder dat je naar de site van de extensie of plug-in moet gaan. Met een klein wizardje heb je het opgelost. De zoekfunctie(CTRL+F) binnen een pagina is ook uitgebreider dan die van Internet Explorer. Bij firefox bestaat de mogelijkheid typend zoeken, terwijl dit bij Internet Explorer niet het geval is. De updates van Firefox zelf zijn ook makkelijk downloadbaar, het download zich namelijk vanzelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik al enige tijd Google chrome. Tot nu toe vind ik dat de beste (en snelste) webbrowser. Probeer het eens....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 helemaal mee eens
Ik vind van niet. Omdat de plugins firefox wel aangenaam maken, maar ook erg traag. Vooral in het opstarten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is bij mij dan tenminste, sneller in verwerken van dingen maar de internetsnelheid licht toch echt bij je provider. Maar of het veiliger is is een andere zaak.
Maar zelf vind ik google chrome het fijnst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind Firefox wel een stuk sneller en beter werken dan Explorer.
Maar Probeer het zelf gewoon, installeer Firefox en als het niet bevalt kun je het gewoon weer verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee integendeel, en als ik een aanbeveling mag doen:
google chrome is erg snel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding