Als je op linked in reageert op een oproep van een groep, is dit dan zichtbaar voor andere vrienden van jou?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Nee, tenzij zij ook weer lid zijn van deze groep. Dus binnen dezelfde groep is bijna alles wat je doet (topic starten of reageren) te zien. Zit je buiten deze groep dan is het zelfs heel lastig te achterhalen wat jij daarbinnen precies doet.

Zelfs met google lukt het mij niet mijn eigen discussies te vinden. Gek genoeg wel de events waar ik wel of niet bij ben, zie de link onder bijvoorbeeld.