Waar kan ik een gratis website aanmaken zonder reclame? (zie verdere uitleg)

Ik wil een website gaan maken.
Graag wil ik een site maken waar geen reclames op staan.
Ook zou ik graag een url hebben met alleen de naam van mijn keus en geen extra naam zoals bijvoorbeeld freeweb of iets dergelijks.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.9K

Het beste antwoord

Gaat niet lukken. Een gratis hosting zonder reclame zou misschien nog kunnen, maar een gratis domeinnaam lukt sowieso niet. Een domeinnaam registreren kost meestal niet meer dan 10 Euro per jaar en een hostingpakket heb je al vanaf 2 euro per maand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dat moet toch gewoon kunnen, als je er maar voor betaald.
Ik heb ook een eigen website, alleen is dat een zakelijke website, maar heeft een zelf gekozen naam en een zelf gekozen email adres.
Ik moet er alleen wel voor betalen.

En ik word diverse keren benaderd omdat mensen er reclame op willen zetten maar dan zeg je gewoon nee.

Dus ik zou zeggen neem eens contact op met Digitalus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik raad je mijndomein.nl aan! Je kan daar voor € 9,- per jaar al een domeinnaam registeren en die doorverwijzen naar een andere plek waar jij je site hebt. Maar het beste is natuurlijk het hostingpakket voor € 29,- per jaar: geen reclame, e-mailadressen, eigen webruimte voor je site inclusief benodigdheden als MySQL etc. Kijk daar gerust eens en PM me voor eventuele hulp!

Trouwens, als het om een goede doelensite gaat kan je zelfs gratis hosting krijgen bij MijnDomein.nl!

Toegevoegd na 38 seconden:
Sorry, ik weet dat het niet helemaal gratis is maar zet dat gratis zonder reclame maar uit je hoofd! Dat is echt niet haalbaar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of dat wel mogelijk is, maar voor een paar euro per jaar heb je alles er op en er aan. Misschien heb je wat aan de onderstaande tips:

http://www.goeievraag.nl/vraag/website.50827
http://www.goeievraag.nl/vraag/gratis-programma-waarmee-website.28252
http://www.goeievraag.nl/vraag/website-waarmee-website-maakt.57039
http://www.goeievraag.nl/vraag/open-website.53704
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op www.webnode.com kan je gratis een website zonder reclame aanmaken, je link wordt dan: www.(jewebnaam).webnode.com.

Als je die .webnode.com niet wilt ga je naar www.dot.tk registreer je je hier, maak je daar in je account een link aan, met als doorwijslink die van webnode.com en dan heb je een link: www.(jewebnaam).tk

En alles is volledig gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een keer in de zoveel tijd kun je bij sms.easyhost.be een domein kopen voor 1euro/1,50 als je die koppelt aan een gratis webhost zonder reclame heb je voor dat geld een jaar een site zonder reclame en je eigen link

Succes.