Hoe stel ik in dat bij het aanzetten van de computer hij meteen naar de startpagina gaat ?

Als ik nu de PC aanzet komt hij uit bij het bureaublad,ik wil dat hijmeteen naar de startpagina doorgaat

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Het beste antwoord

Maak een snelkoppeling aan door het icoontje naast de url naar het bureaublad te slepen. Verplaats die snelkoppeling naar de map opstarten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat vind je onder "extra"
Meestal links boven.
En daar onder: internetopties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de startpagina van je internet bedoelt, dan kun je dat doen, door naar start te gaan, op alle programma's te klikken, naar het mapje opstarten te gaan, daar in die map klik je met je rechter muisknop en klik je op snelkoppeling toevoegen. Daar vul je het adres van de site in en klikt op oke. Als je nu je computer herstart, zul je zien dat hij automatisch die website opent.

(Alles wat in de map opstarten staat, wordt opgestart zodra je computer start.)

Toegevoegd na 3 minuten:
Als je Windows seven hebt: ga dan naar Start-->Alle programma's-->Klik daar met rechts op de map opstarten en klik op 'Openen'.

Klik dan in het scherm dat opent met je rechtermuisknop en ga met je muis over 'Nieuw' heen. Klik daar op Snelkoppeling (meestal 2de in die rij), vul daar het web adres in, en klik op volgende. Geef daar de naam op en klik op Voltooien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
druk op extra dana op Internetopties en dan zie je het