ik krijg steeds een error als ik naar een specifieke site ga. wat moet ik doen?

dit is de foutmelding

ook krijg ik deze als ik naar een van de tabladen van de site ga
Bad Gateway
The proxy server received an invalid response from an upstream server.
Apache/2.4.18 (Ubuntu) Server at www.robomindacademy.com Port 443

weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Internet
2K

Het beste antwoord

Je kunt weinig doen. Alleen wachten tot de site het probleem zelf opgelost heeft.
Wanneer de Bad Gateway-fout verschijnt, betekent dit dat de ene server een ongeldig antwoord van een andere heeft ontvangen. Dit betekent meestal dat het geen probleem is met je pc zelf, maar eerder met een server die wordt benaderd. In sommige gevallen kunnen het echter bestanden in het register van de pc zijn die beschadigd zijn waardoor de fout vaak optreedt.
Aangezien ik dezelfde foutmelding krijg, zal het aan de server/website liggen. In september was de site nog wel bereikbaar:
https://web.archive.org/web/20180807201729/https://www.robomindacademy.com//go/robomind/home?lang=nl
SimonV