Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je plaatjes op papier googlen op vergelijkbare afbeeldingen?

Ik vraag me af of je afbeeldingen op papier kunt fotograferen en dan op Google kunt opzoeken of er vergelijkbare plaatjes zijn.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Amadea
5 jaar geleden
Nog beter is er een scan van maken. Want ik merk dat er vaak scheve foto's gemaakt worden, en dat bemoeilijkt het herkennen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dit kan maak er een foto of scan van en upload dit naar je computer of een website.
Vervolgens ga je naar google afbeeldingen en sleep je het vanuit je computer of de website waar je, je document hebt geüpload in de zoekbalk van google.
Extra toevoeging: als je een scan maakt moet je wel zorgen dat het (uiteindelijke) bestand in .png, .jpg of een andere image extensie dat door google ondersteund wordt is.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 30 september 2018 18:15: tekst
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Hallo jrm, superbedankt ! Als je de foto upload in welke map kun je hem dan plaatsen om vandaaruit te slepen.? Een website heb ik niet, dus moet op bureaublad of zo ? De foto staat eerst in gallerij maar dan ?
Groetjes Rianne
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Sorry voor mijn late reactie.
Het maakt niet uit waar je hem plaatst. Je kan als je, je telefoon geopend hebt naar de map gaan waar de foto staat. Vervolgens ga je naar google typ je iets in (maakt niet uit wat),dan naar afbeeldingen. Vervolgens ga je terug naar de map waar je foto staat en sleep je hem naar de invoer gedeelte van google. Let wel op dat het geen gevoelige informatie bevat aangezien de foto geüpload wordt.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding