Hoe kan je een modem (KPN) terugzetten naar de fabrieksinstellingen?

Verdwijnen dan de aan Wifi gegeven naam en wachtwoord.
Bij mij blijft het staan, vindt dat vreemd.

5 jaar geleden
in: Internet
1.8K
LeonardN
5 jaar geleden
Ligt eraan, gebruik je nog steeds de originele naam en ww of heb je ooit zelf wat ingesteld. Als je hem goed hebt hersteld moet je teruggaan naar origineel, maar als je nog origineel gebruikt... tja.
redhouse
5 jaar geleden
Nee, gebruik niet het originele inlog..
Alle door mij ingestelde veranderingen verdwijnen wel.
Zeer vreemd, de helpdesk medewerker kletst er maar een beetje omheen om zijn onkunde te verdoezelen.
LeonardN
5 jaar geleden
Welke modem heb je, en welke methode om hem terug te zetten?
redhouse
5 jaar geleden
Expirie Box V10
Paperclip methode en via PC in de modem de instelling -terug zetten naar fabrieks instellingen
LeonardN
5 jaar geleden
Vreemd dat zou in mijn ogen toch ook echt de originele naam+ww moeten geven. Zowel voor de inlog van het modem, als voor de router het WIFI-SSID+ww.
redhouse
5 jaar geleden
Inderdaad.
In de loop van volgende week maar weer eens bellen.
Bedankt voor het meedenken.

Antwoorden (1)

Als naar mijn kpn gaat en daar inlogt kun je via deze site de oude selftool gebruiken en alles doen wat nodig is om je box weer goed te laten werken.
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
Doel je hierop? https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/selfcaretool.htm Je kunt de Selfcate Tool niet meer downloaden. Alle functies die de Selfcare Tool aanbiedt kan je nu snel en eenvoudig zelf regelen op KPN.com. We hebben voor elke functie een verwijzing voor je: