Kun je het volume op de pc bij het afspelen van muziek op YouTube verhogen?

Ik zou zou graag het volume op de PC bij YouTube verder verhogen dan het maximale wat nu mogelijk is, is dit te realiseren ?

5 jaar geleden
in: Internet
1.2K
TurfGraver
5 jaar geleden
Versterker (met luidsprekers) of actief speakerset.
Ritsuka
5 jaar geleden
Ben je al eens bij een audicien geweest? Als je het bij maximaal volume niet goed kunt verstaan, heb je denk ik gehoorproblemen.
LeonardN
5 jaar geleden
@Ritsuka Ten eerste zegt de vrager niet dat deze het niet kan verstaan, daarnaast zijn er laptops en speakertjes die niet zo hard gaan alsmede video's met zacht opgenomen geluid.

Antwoorden (3)

Rechts onderin je scherm zie je als het goed is een soort geluidssymbooltje, of je moet eerst op iets klikken om het te zien (menu, pijltje omhoog?) Daar zou moeten staan Youtube, als je een liedje op dat moment aan het afspelen bent. Die kan je harder of zachter zetten.
5 jaar geleden
rechts onder in het kadertje waar de youtube video in staat zit een icoon dat lijkt op een oplopende trap.
daarin zijn sommige treden verlicht. schuif de lichte kleur naar rechts zodat alle treden verlicht zijn.
verder kun je je boxen harder zetten ( surround? ) , in het geluidsmenutje van windows snuffelen, rechtsonder in beeld als je op t bureaublad zit.
en kun je een versterker met boxen aansluiten op je geluidskaart mits deze HDMI poorten heeft.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
rechts onder in het kadertje waar de youtube video in staat zit een icoon dat lijkt op een oplopende trap. Nee en nee Links en het lijkt op een speaker die een balkje met een stip erin wordt als je er op drukt. Op een geluidskaarten zitten GEEN HDMI-poorten. Je kan versterkers/boxen aansluiten via veel meer dan HDMI. HDMI is een vreemde keuze als het enkel om geluid te doen zou zijn. Min.
Ja. Als je het volume bij Youtube wat linksonder (speakertje) helemaal open hebt gezet alsook het volume van Windows en het volume van je browser (rechtsonder, speakertje aanklikken "mixer" en dan bijv `Chrome omhoog schuiven). Kan je via mixer ook het icoontje van je speaker aanklikken en dan naar enhancements gaan om daar "loudness equalization" aan te zetten.

Als dat nog niet helpt kan je een versterker of losse boxjes kopen voor je PC en die aansluiten via tulp of digitale audio uitgangm afhankelijk van wat er op je moederbord/geluidskaart voor uitgangen zitten.
---
https://windowsreport.com/increase-laptop-volume-beyond-100/

Je zou ook nog de geuidsbooster extensie in Chrome kunnen proberen.

https://chrome.google.com/webstore/detail/volume-booster/ejkiikneibegknkgimmihdpcbcedgmpo
Toegevoegd op 09 augustus 2018 05:28: tekst