Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een bepaalde site blokkeren in alle browsers??

hallo,
Ik ben al een tijdje opzoek naar hoe je een website moet blokkeren.

ik heb hetvolgende gevonden als ik dit intypt "C:/Windows/System32/drivers/etc/hosts" lukt het voor bepaalde site's maar niet voor goalunited.net
www.goalunited.org kan ik wel blokkeren
maar .net niet
licht dit omdat er geen www voorstaat
DRINGEND ANTWOORD GEVRAAGD

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
867
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
????
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ze ook in je router blokkeren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoe heb je het geblokkeerd?
ik vond dit op een site:
Websites blokkeren in Internet Explorer
In Internet Explorer is het blokkeren van één of meerdere websites te regelen via de internetrestricties. Je kan deze eenvoudig instellen, en beveiligen met een wachtwoord. Als de geblokkeerde website wordt opgevraagd verschijnt een melding dat "de pagina is geblokkeerd door uw lijst met goedgekeurde websites". De blokkering werkt uiteraard alleen in Internet Explorer, en niet in andere browsers. 1.Ga naar Extra (wiel icoon) - Internet-opties.
2.Ga naar het tabblad Inhoud.
3.Klik bij Internetrestricties op Inschakelen.
4.Klik zonodig op Doorgaan.
5.Ga naar het tabblad Goedgekeurde websites.
6.Typ het adres van de website in het bovenste venster, bv. www.spelletjes.nl
7.Klik op Nooit. OK.
8.Geef een wachtwoord op. OK.
9.De website is nu geblokkeerd.
10.Bewaar het wachtwoord op een veilige plaats. Informatie overgenomen van: http://www.pepermunt.net/beveiliging/website-blokkeren.html#ixzz2BGqhN8hx
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb een edimax router kan je me uitleggen hoe ik dit moet doen en als ik naar firewall ga .
loop ik verloren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
geen idee, ik ben helaas geen computerexpert. Computerexperts zitten op het forum van computertotaal. daar ga ik altijd heen voor mijn pc problemen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Internet explorer:

Als je je browser opgestart hebt moet je op het knopje extra drukken > internet opties > beveiliging > websites met > websites > dan komt er een schermpje te staan waarin je de url kan invoeren van de website die je wilt blokkeren.

Toegevoegd na 7 minuten:
Bij google chrome kan je in de web store een aparte app downloaden waar je ook sites kan blokkeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar ik zou op alle browsers tegelijk willen

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding