Ik neem aan dat je wilt weten wie bij een artikel op wikipedia de oorspronkelijke auteur is.

Als je op het tabblad geschiedenis kijkt en dan sorteert op 'oudste eerst', dan zie je wie de eerste bijdrage heeft geleverd, wie dus het artikel oorspronkelijk schreef.
rose
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

"Wikipedia is een echte wiki, hetgeen betekent dat elke inhoudelijke pagina door iedere willekeurige bezoeker bewerkt kan worden."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en als je dan de naam of het ip adres wat vermeld staat aanklikt kom je in het profiel van de betreffende schrijver
en staan ook de contact mogelijkheden vermeld