Hoe komt het dat er steeds van die rare woorden in m'n mails en teksten staan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
???!???!!
Ritsuka
11 jaar geleden
wat voor woorden? heb je een screenshot?
welke windows heb je, welk email programma en welke browser?
bamibal
11 jaar geleden
Gaat het alleen om internetteksten, of zie je het ook in gedrukte tekst?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dat klopt soms ook in gedrukte teksten!
Ritsuka
11 jaar geleden
kun je iets meer uitleggen om wat voor woorden het nu precies gaat? want ik snap het niet helemaal.
Gedrukte teksten, als je zelf wat print?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik maak een tekst om naar iemand te sturen.Als ik het dan later terug lees staan er allemaal rare woorden in bv sterven, afschuwelijk, goede, hoop, of een zin waar niks meer van klopt.
Ritsuka
11 jaar geleden
maar je typt het dus op je pc, welk programma gebruik je daarvoor?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gebeurde ook een keer met een stukje tekst van centerparks wat ik zat te lezen. Of als ik iets van iemand gestuurd krijg.
Ritsuka
11 jaar geleden
nogmaals mijn nog niet beantwoorde vragen:
- welke Windows heb je?
- welk mailprogramma gebruik je?
- welke browser gebruik je?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb er een keer foto's van gemaakt om het aan anderen te laten zien. Het is echt heel raar! Ik verstuur het bericht normaal. Als ik later of de volgende dag bij verzonden kijk kan het er heel anders en raar uitzien. Het is niet altijd maar soms gebeurt het.
Ritsuka
11 jaar geleden
ik geef het op, blijkbaar ben ik onzichtbaar..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb windows xp - hotmail- internet via google
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zie alleen jij dat of ook de ontvanger?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ehh..ik twijfel erg over de categorie waar deze vraag instaat... misschien toch beter psyche of sprititualiteit..;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou inderdaad, ik denk dat ik dat maar eens ga doen! Het is zo'n raar iets. Het gebeurd ook niet dagelijks. Ik denk de afgelopen 2 maanden een keer of 6. Als ik er achter ben laat ik het nog wel weten.

Antwoorden (2)

Je ziet waarschijnlijk fnords. Je bent goed op weg om de verlichting te bereiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een iPhone of iPad gebruikt, staat waarschijnlijk de autocorrectie aan, als je dan niet oplet, staat er zo een ander woord.
Uitzetten: Klik config icoon, kies algemeen, keyboard en zet daar autocorrectie uit.