Hoe krijg ik "Mircrosoft account" app op nieuwe telefoon?

Zodra ik inlog met mijn email adres op andere locatie, moet ik goedkeuring geven met mijn app. Nu heb ik een nieuw toestel gekocht, hoe krijg ik deze app op het nieuwe toestel? hij

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Je kunt hiervoor de Microsoft Authenticator app downloaden die (op moment van schrijven) beschikbaar is voor iOS, Android en Windows Phone. Het enige wat je waarschijnlijk moet doen is opnieuw de Two Factor authenticatie instellen op je nieuwe toestel. In bijgevoegde bronnen kun je de download links vinden en wordt uitgelegd hoe je het instelt op je nieuwe toestel.