Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

upc internetten-bellen en digitale tv

Ik wil misschien overstappen naar upc maar heeft er iemand ervaring met internet-bellen en digi tv van upc en hoe zijn jullie hier over te spreken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
491

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb ontzettend veel problemen met UPC gehad .. op zich gaat alles goed zolang het maar basis is maar zodra je gebruik maakt van een extra aanbieding en/of de beeindiging daarvan dan begint de ellende. Ik heb zeker 14 blz vol met communicatie richting UPC. Houd ook altijd heel goed in de gaten wat ze je in rekening brengen.

Ik moet wel zeggen dat het pakket dat ze hebben goed van kwaliteit is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

met upc is het zo dat hoe groter de plaats ios waar je woont hoe beter het is.
ik heb 4 jaar voor upc gewerkt en 4 jaar geleden had ik het je echt niet aangeraden.
nu zeg ik doen. ze zijn kwalitatief zo omhoog gegaan. waren ze 4 jaar geleden nog de slechtst bereikbare klantenservice zijn ze nu de beste.
vooral d-tv is een aanraader. met harddisk erin.
je mist niets meer en heb razendsnel internet.
en als je geen nummerbehoud wil kies je je eigen nummer uit :D
ik zeg DOEN
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zozo jij krijgt provisie per gewonnen klant?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewerkt staat er toch ;-)
Ik zeg niet doen! Alleen maar ellende met dat UPC.. halve tijd geen bereik, storingen en zwart beeld.. en administratief zijn het ook klunzen... Ik ga er weg zodra dat kan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij hebben ook zo'n pakket van UPC

10MB internet
Digitale televisie + 120GB HDD
en prima bereik + bellen naar vaste nummers.

We hebben het nu al een jaar en nog nooit heb ik problemen gehad met bellen, internet en televisie. Hiervoor hadden we KPN en planet, dat was stukken duurder en vaak geen internetverbinding.

Wat ook aan te raden is is Ziggo, zij hebben sneller internet voor een lagere prijs + betere digitale televisie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het geeft veel extra's zoals meerde programma's opnemen en bij een programma op pauze drukken of een stukje terug gaan als je een stukje hebt gemist ook bij 1 2 en 3 kun je zonder het op te nemen een programma terug kijken ik vind het wel handig wat de nadelen zijn weet ik niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding