waarom werkt mijn livestreamdownloader niet ?

Ik wil iets downloaden met livestreamdownloader-extensie van Google. Heb me ingelogd enz. en heb ook al eerder van die site een webinar gedownload.
Nu lukt het niet. Als ik op het pijltje klik, speelt de video gewoon af. klik ik op "downloaden in normale versie" dan krijg ik enkel de podcast, zonder beeld.

6 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Mogelijk heb je een oude versie van de livestreamdownloader. Probeer de laatste versie te downloaden en installeren. Controleer ook of je systeem aan de vereisten voldoet. Als dat het geval is, controleer dan of je antivirussoftware de download blokkeert.
Bronnen:
2 maanden geleden