Hoe ontsnap ik aan het huidige Outlook?

Kan nergens aangeven dat ik iets niet wil: agenda beheren etc.
Had al 2x een andere route om mijn mail te lezen (Hotmail) maar nu krijg ik weer dat nieuwe gebruiksonvriendelijke scherm.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
fremar
6 jaar geleden
normaal staat daar rechtsboven"beta";verschuif die knop naar links,dan heb je terug de oude versie.

Antwoorden (1)

Ik ben op de volgende manieren aan Outlook ontsnapt:

Ik liet eerst alle mail automatisch doorsturen naar een andere provider (Aol.com bijvoorbeeld; kopie blijft op Outlook).
Sinds kort heb ik Mailbird geïnstalleerd en heb als enige account dat van Outlook (gratis). Als ik post heb zie ik dat in het envelopje rechtsonder het beeldscherm (eventueel uit te schakelen).
https://www.getmailbird.com

Toegevoegd na 1 uur:
Vergeet natuurlijk niet minstens één keer in de 270 dagen in te loggen op je account bij Outlook.com om te vermijden dat je berichten worden verwijderd.
SimonV
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dankje wel. Hier kan ik mee verder.
Ook het verschuiven bij de aanduiding Beta versie hielp ,me al .Dank