Wat moet er NIET aangevinkt staan bij CCleaner om niet steeds opnieuw te hoeven inloggen op alle vertrouwde sites?

Omdat mijn pc erg traag was geworden heb ik verleden week CCleaner gedownload. Daar staan bakken dingen aangevinkt, o.a. voor Chrome die mijn vaste browser is en voor IE die ik sporadisch gebruik. De pc is wel iets sneller geworden na het eenmalige gebruik van CCleaner maar nu moet ik steeds overal waar ik lid van ben en die sites iedere dag bezoek steeds opnieuw inloggen ook al staat er een vinkje op die sites dat ik ingelogd wil blijven. Dit geldt dus ook voor Goeievraag, Ook moet ik steeds weer bevestigen dat ik cookies accepteer. Omdat ik een digibeet ben ben ik bij CCleaner overal afgebleven. Welke vinkjes moet ik weghalen zodat de boel weer normaal functioneert? Ik gebruik Windows 7.

6 jaar geleden
in: Internet
2.5K

Het beste antwoord

Zet de vinkjes uit die in de vakjes Cookies, Bewaarde formuliergegevens, en Opgeslagen wachtwoorden staan.
Amadea
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+ Dat zou idd de oplossing moeten zijn :)
luciano
6 jaar geleden
Heb ik steeds gedaan en lukt voor de meeste websites. Bij sommige moet ik toch nog steeds inloggen. Wat kan hier de oorzaak van zijn ?
zondag
6 jaar geleden
Hoe heten de termen 'Bewaarde formuliergegevens' en 'Opgeslagen wachtwoorden' in de Engelse versie van CCleaner?.
Amadea
6 jaar geleden
Autocomplete Form History en Saved Passwords.