Kan geen bestelling plaatsen op amazon.fr hoe kan dit ?

Heb dus een gift crad van €25 gekocht en nu krijg ik dit als ik iets wil bestelen:
Geachte klant,

We hebben uw account opgeschort en alle lopende bestellingen geannuleerd.

U kunt op dit bericht reageren om ons te helpen dit probleem op te lossen.

We vragen u om niet opnieuw te openen, omdat bestellingen die u plaatst mogelijk worden uitgesteld.

Met vriendelijke groet,

Amazon.fr
http://www.amazon.fr

Hoe los ik dit op of kan dat niet ?
Want anders heb ik een giftcard gekocht waarvan ik het geld ook niet terug kan krijgen

Weet jij het antwoord?

/2500

De Predator Trilogy (Blu-ray) van Arnold Schwarzenberger is vrijgegeven voor boven de 18 jaar. Er wordt door de Internetverkopers, zoals Amazon, niet, verzonden aan minderjarigen of wanneer er een vermoeden is van minderjarigheid. Amazon.fr verzendt deze DVD’s niet buiten Frankrijk en Monaco. Er wordt streng op gecontroleerd. De ontvanger moet persoonlijk aanwezig zijn om de zending in ontvangst te nemen. De leeftijd en identiteit van de ontvanger worden gecontroleerd. Hiervoor is een geldig legitimatiebewijs of paspoort vereist (een rijbewijs is niet voldoende). Toegevoegd na 55 minuten: Ook via Amazon.de alleen boven de 18jaark te koop via Amazon.de maar alleen boven de 18jaar;

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100