Kan geen bestelling plaatsen op amazon.fr hoe kan dit ?

Heb dus een gift crad van €25 gekocht en nu krijg ik dit als ik iets wil bestelen:
Geachte klant,

We hebben uw account opgeschort en alle lopende bestellingen geannuleerd.

U kunt op dit bericht reageren om ons te helpen dit probleem op te lossen.

We vragen u om niet opnieuw te openen, omdat bestellingen die u plaatst mogelijk worden uitgesteld.

Met vriendelijke groet,

Amazon.fr
http://www.amazon.fr

Hoe los ik dit op of kan dat niet ?
Want anders heb ik een giftcard gekocht waarvan ik het geld ook niet terug kan krijgen

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
2K
Ritsuka
6 jaar geleden
Zo te horen ben je volledig gebanned van de website, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
"U kunt op dit bericht reageren om ons te helpen dit probleem op te lossen." En, wat was hun reactie op jouw bericht hierover?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@Justieboy3,
Bij welke Amazon is de cadeaukaart gekocht?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Er zijn nogal wat voorwaarden als je vanuit een ander land bij Amazon koopt.
Je kunt niet alles kopen met de giftcard. Alleen producten die daarvoor in aanmerking komen
Gratis bezorging is alleen van toepassing op afleveradressen binnen Frankrijk.
Beneden de € 25,-- wordt als je betaalt met een cadeaukaart sowieso niet verzonden.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@JoanDArc
Heb de giftcard bij igitcards gekocht:https://igiftcards.nl/amazon/giftcard?v=25&c=fr
En heb verschillende producten geprobeerd maar blijf eerst een mail krijgen dat ze het binnen hebben en paar seconden daarna een mail dat mijn bestelling is geanuleerd en als je met een €25 gitcard niet op amazon.fr mag kopen waarom verkopen ze die giftcard dan?
En heb al meerdere keren op amazon.com en amazon.de besteld met een giftcard
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Amazon.de heeft een speciale overeenkomst met Nederland, vandaar hun Nederlandse e-book-website om toch via de Duitse site boeken te kunnen kopen met een giftcard. Dan mag er wel in Nederland afgeleverd worden. https://igiftcards.nl/amazon/giftcard?v=25&c=fr
Als je de card hier hebt gekocht is de activeringscode op je Franse account geldig. Ik heb de Franse Algemene voorwaarden en leveringsvoorwaarden vluchtig doorgelezen en begrijp dat zij alleen in Frankrijk en Monaco leveren.
Bij bestelling op de giftcard altijd bezorgkosten worden berekend en per giftcard beneden de
€ 25,-- sowieso niet geleverd wordt. Meer kan ik er niet van maken, heb je een speciale reden om via amazon.fr te kopen. Je hoeft geen antwoord te geven als dit een te nieuwsgierige vraag is.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja wou dit graag kopen:https://www.amazon.fr/Arnold-Schwarzenegger-Commando-Terminator-SteelBook/dp/B00DUDK0SG maar kan jammer genoeg niet bedankt voor de hulp JoanDArc
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@Justieboy3, wat is jouw precieze leeftijd?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@JoanDArc
Sorry voor de late reactie heb inmiddels mijn bestelling geplaatst had blijkbaar nog iets niet betaald op amazon.de omdat mijn bank de SEPA niet accepteerde zit nu met een ander probleem als ik wil inloggen op amazon krijg ik dit:Uw account is om veiligheidsredenen opgeschort. Controleer uw e-mails voor een bericht met instructies voor het ontgrendelen van uw account.
Alleen heb net mijn mail geleegd en definitief verwijderd dus heb geen mail meer en weet nu ook niet of mijn bestelling die op 1 december zou aankomen nog aankomt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik vrees dat er never nooit meer iets aan komt op uw adres via amazon. Het lijkt mij het verstandigst om te stoppen waar u mee bezig bent.

Antwoorden (1)

De Predator Trilogy (Blu-ray) van Arnold Schwarzenberger is vrijgegeven voor boven de 18 jaar. Er wordt door de Internetverkopers, zoals Amazon, niet, verzonden aan minderjarigen of wanneer er een vermoeden is van minderjarigheid.
Amazon.fr verzendt deze DVD’s niet buiten Frankrijk en Monaco.
Er wordt streng op gecontroleerd. De ontvanger moet persoonlijk aanwezig zijn om de zending in ontvangst te nemen. De leeftijd en identiteit van de ontvanger worden gecontroleerd. Hiervoor is een geldig legitimatiebewijs of paspoort vereist (een rijbewijs is niet voldoende).

Toegevoegd na 55 minuten:
Ook via Amazon.de alleen boven de 18jaark te koop via Amazon.de maar alleen boven de 18jaar;