Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik goede wifi snelheid hebben zonder ethernet kabel?

Mijn ps4 staat op mijn kamer maar mijn router/modem (weet het verschil niet) staat beneden in de living. Die kan dus niet zomaar naar boven en ik zou graag mijn ps4 gebruiken met goede snelheid. Ik had eerst een ethernet kabel maar die is kapot en die werd doorgetrokken door de muren dus vervangen is niet echt een optie. Wat kan ik nu doen? Gewoon via WiFi verbinden zorgt voor een zwakke verbinding.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
949

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als er geen optie is voor een Ethernet kabel probeer je natuurlijk het beste uit je draadloze verbinding te krijgen. Als je verbinding sterk genoeg is en je hebt geen last van een haperende draadloze verbinding zou ik het zo laten. beveiliging hoef je eigenlijk niet zo erg op te letten, als je router een sterke sleutel heeft zou het geen problemen moeten veroorzaken om op draadloze verbinding te gamen etc. Als je een zwakke verbinding hebt kan je natuurlijk altijd via je provider een krachtigere bundel aanvragen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding