Hoe kan ik de automatische ondertiteling van Youtube downloaden?

Youtube heeft automatische ondertiteling en die wil ik downloaden van diverse clips.
Maar hoe kan ik de automatische ondertiteling downloaden?
Is er een speciaal programma voor die ik gratis kan downloaden?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
7.6K

Antwoorden (1)

Ja, dat kan o.a. met het opensourceprogramma Google2SRT (zie bron). (Pas bij het installeren op dat je geen bloatware mee installeert.)
Zelf gebruik ik het programma 4kdownload (zie bron 2). Daarnaast zijn er ook veel websites die je ondertitels laten downloaden, zoals downsub (zie bron 3) of bijvoorbeeld http://www.nitrxgen.net/youtube_cc/