Hoe kan ik meer links krijgen zonder te spammen?

Om mijn nieuwe web site in Google te krijgen moet ik links krijgen vanaf andere websites. Nou wil ik dat best regelen, maar ik wil niet gaan spammen. Hoe krijg ik dit dan voor mekaar?
http://www.youtube.com/watch?v=Zcu3fp5G5EI

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is het onderwerp van je site? Je kan hem dan aanmelden bij de juiste Startpagina's en linkkabels etc. etc.

Het beste antwoord

Sommige sites willen linkpartner worden. Vaak zie je dan een knopje linkpartners.

Jij plaatst dan een link naar hun website en zei naar de jouw site.

Op www.sitedeals.nl zetten sommige webmasters ook oproepen en jij kan daar een oproep plaatsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op sommige discussiefora wordt een url in de signature prima gevonden. Als je actief bent van discussiefora, is het de moeite waard om de regels daar even op na te slaan.

Omdat je signature onder iedere post automatisch komt te staan, óók posts uit het verleden, kun je zo ineens een hele bulk links genereren. Maar: alléén doen als de regels van het forum dat expliciet toestaan of je toestemming hebt gevraagd en gekregen van de beheerders! En natuurlijk alleen op fora waar je sowieso actief bent.

Hier op GV mag je trouwens ook de url van je site in je profiel zetten. Ik zie hem in jouw profiel nog niet staan. Direct even doen, is toch weer een link naar je pagina erbij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meld je site eerst aan bij Google, Yahoo! en andere zoekmachines. Zie de verwijzingen hieronder.

Ga vervolgens naar Startpagina.nl en zoek daar subpagina's die horen bij het onderwerp van jouw website. Vrijwel elk onderwerp heeft daar wel een eigen pagina. Onderaan elke subpagina staat een opmerkingen/suggesties-link waarmee je je website onder de aandacht kunt brengen van de beheerder van de subpagina.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar dat betekent niet dat de beheerder de link zal toevoegen aan de pagina. Handmatig aanmelden bij zoekmachines schijnt geen verschil uit te maken. Het duurt zo langer voordat Google langs komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt inderdaad niet de garantie dat de link wordt opgenomen. Daarvoor moet je een website hebben gemaakt die iets aan het onderwerp toevoegt. Maar dat geldt sowieso: wil je een website hebben die veel bezoekers aantrekt dan moet die voldoende te bieden hebben dat mensen er nog eens terug willen komen. Een goede positie in een zoekmachine is een doel voor de langere termijn. Je moet eerst zorgen dat je website de moeite waard is en dan zijn anderen ook sneller geneigd om er een linkje naar op te nemen.