Waar kan in bij Outlook de taal instellen?

Na het installeren van een nieuwe modem zie ik dat mijn Outlook 2007 op diverse punten woorden in een vreemde taal weergeeft. Het lijkt mij een of andere Scandinavische taal. Het is niet de complete takenbalk, maar slechts een gedeelte. Bijv. zoeken in adresboek geeft nu: Sök i ardessböcker. Wie, o wie kan mij helpen?

6 jaar geleden
in: Internet
7.1K

Antwoorden (1)

Dit wordt veroorzaakt door een fout in een van de laatste Microsoft-updates. Je kunt deze update handmatig verwijderen (zie bron), of wachten tot Microsoft dit probleem in een volgende update zelf oplost.
bamibal
6 jaar geleden
nol130
6 jaar geleden
Je kunt ook ven een herstel punt terug halen van enkele dagen geleden dan is alles weer oke .Dit komt door een update van microsoft ...