Dat is lastig. De afzender maakt de mails en de onderwerpregel vaak zo dat het best van het bedrijf zou kunnen komen dat men imiteert. Het is daarom moeilijk om een filter te definiëren dat kan zien of het een valse e-mail is. Een echt effectieve optie is alles van het bedrijf te blokkeren. Zo kun je bijv. een filter aanmaken dat alle mails van Rabobank blokkeert als je daar zelf toch geen rekening hebt. Maar heb je met een bedrijf wel echt een relatie, dan zou je daarmee de echte mails dus ook blokkeren.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb inmiddels een oplossing gevonden. Ik heb SPAMfighter gedownload en geïnstalleerd en dat werkt perfect. Desalniettemin JanJ2002 bedankt voor je inbreng. Met vriendelijke groet Plato.