Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een site waar ik rtl4 live en gratis kan kijken?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
6.4K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik weet dat als je een account op de site van Rtl aanmaakt (volgensmij is dat rtlxl) programma's gratis terug kunt kijken (niet langer dan een bepaalde tijd, dus wees er snel bij ;)), maar ik weet geen site om het live te kijken...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Er is helaas geen site waar je het live gratis kan kijken. Er zijn wel sites waar je het niet live gratis kan kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Op de site van Ziggo kun je alles live bekijken, helaas alleen met Internet Explorer.
Beter gaat het via de app
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik weet dat als je een account op de site van Rtl aanmaakt (volgensmij is dat rtlxl) programma’s gratis terug kunt kijken (niet langer dan een bepaalde tijd, dus wees er snel bij ;)), maar ik weet geen site om het live te kijken…
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik zou je zeker adviseren om op de site van Ziggo te proberen.
Ik heb ook veel op sites geprobeerd om het GRATIS terug te kijken, vaak is er dan geen RTL 4 of staat er een verlijdend plaatje van een start icoon maar ga je dan naar de site van RTL XL waarvoor je alsnog idd moet inloggen. Erg vervelend.... Ik hoop voor je dat er snel iemand met de gouden tip komt! (Conclusie: er zijn geen sites waar je live kan kijken, behalve dan Ziggo, als je goed zoekt zal er heel misschien een site zijn waar dit wel kan) Ps: sorry voor de late reactie, was ook aan het zoeken op Internet.... Je zal niet echt iets hebben aan mijn reactie , maar ik zal het zeggen als ik nog iets tegenkom!
Mvg,
Emma Vos
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding