Internet probleem met Medion Smart Tv. hoe los ik dit op?

Ik heb mijn smart tv verbonden met het internet via draadloos netwerk. De verbinding met het internet is gelukt, er werd ook een IP-adres automatisch ingevuld. Als ik op de internet-toets op mijn zapper druk krijg ik de melding: 'geen internettoegang, toets uw verbinding en instellingen a.u.b.' maar als ik de instellingen check ben ik wel verbonden met mijn netwerk. Hoe kan ik dit probleem oplossen?

wat loopt er fout? hoe los ik het op ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
4.4K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ten eerste is het handig als je het precieze type smarttv geeft. Zo zijn er problemen bekend bij de
MEDION life P12231(MD21332) en de SmartTV Medion P15186, maar is het onmogelijk te concluderen of dat in jouw geval ook zo is. Ten tweede is het handig om de versie van de firmware van de tv te vermelden. Soms lost een update (via een download op een USB-stick) het probleem op. Voorts zeg je dat de verbinding met internet is gelukt, maar het feit dat er een IP-adres werd ingevuld suggereert eerder dat de verbinding met je LAN succesvol was, maar dat is nog wat anders dan verbinding met internet. Heb je een router die via DHCP adressen uitdeelt en staat je tv ook op dynamische adressen ingesteld?

Antwoorden (1)

probeer de tv te resetten