Wat is de goedkoopste optie voor mobiel internet in het buitenland?

Het internet wordt alleen voor 2 maanden in Spanje gebruikt. Ongeveer 1 GB. Het liefst met nummerbehoud. Welk abonnement is het beste, of is prepaid misschien beter?

6 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (1)

Vanaf 15 juni verandert de wetgeving van de EU, waardoor roamingkosten binnen de EU afgeschaft zullen worden. Dit betekent dat je een Nederlands telefoonabonnement ook in Spanje kan gebruiken en je hier dus geen speciaal abonnement voor nodig hebt. Als je op dit moment een telefoonabonnement hebt dat aan je eisen voldoet is het dus niet nodig om op zoek te gaan naar een andere oplossing. Als dit niet het geval is kan je op zoek gaan naar de goedkoopste optie voor mobiel internet in Nederland, omdat elke bundel (vanaf 15 juni) ook in het buitenland te gebruiken is.