Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op welke site kan ik het beste een voetbalnieuwssite maken?

Ik heb al een voetbalwebsite, en doe dit via blogger. Maar hier op zie je enkel een lange lijst van berichten met een archief er naast. Ik wil nu graag een site waarop je een voorpagina hebt met allerlei blogs/nieuws, en dat je daarop kan klikken om vervolgens een blog te lezen. Een beetje iets als Goal.com

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
640

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Met WordPress kan je een eigen website maken, die op heel veel vlakken naar wens aan te passen is, zonder dat je hoeft te kunnen programmeren. Ook is WordPress handig, omdat er op het internet veel uitleg te vinden is over WordPress en hoe je hiermee makkelijk een eigen website kan maken.
Als je nog meer vrijheid wil in het maken van je website, kan je een domeinnaam kopen voor je website en een eigen website programmeren, maar als je nog niet kan programmeren zal dit waarschijnlijk niet de snelste en makkelijkste manier zijn, omdat het leren van programmeren erg veel tijd kan kosten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik zou https://nl.jimdo.com/?utm_source=bing&utm_medium=cpc&utm_campaign=Kampagne%20Brands%20nl_NL&utm_content=&utm_term=jimdo&utm_matchtype=e&utm_network=o&utm_ad_id=76690952993501&utm_ad_pos={adposition}&utm_placement={placement}&utm_placement_cat={target}&utm_testgroup={aceid}&utm_device=c aanraden omdat je daar heel makkelijk en snel zonder te hoeven betalen een eigen website met foto's, video's en tekst kan maken. Je kan je eigen website dan ook vinden Google en Bing.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding