Is het ook mogelijk om een 3G simkaart te vervangen voor een 4G simkaart , en werkt die dan hetzelfde , voor mobiele internet .?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
TurfGraver
6 jaar geleden
Toestel moet geschikt zijn.
Utrecht
6 jaar geleden
Er bestaan geen 3G of 4G simkaarten!
Het netwerk van de provider bepaald of je 4G hebt. Uiteraard moet je toestel er ook geschikt voor zijn. Maar het ligt niet aan de simkaart.
paulus811
6 jaar geleden
@Utrecht, het is niet alleen het netwerk van de provider, maar ook je abonnement. Vodafone bijvoorbeeld biedt zowel 3g als 4g aan.

Antwoorden (1)

Het ligt aan de telefoon of die 4G ondersteund. Het simkaartje zelf is niets anders. Je mobiel moet 4G signalen ondersteunen, zodra deze dat doet zal 4G prima werken.