Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een website via Wordpress maar mijn zoekmachine-ranking is bar slecht. Het iemand tips om deze beter te laten worden?

Met Wordpress-plugins bv.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
567

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een tip die ik je kan geven is: verstuur een sitemap naar Google. Kijk, Google kan soms moeite hebben met het vinden van alle pagina's van je Wordpress blog. Je zal Google hierbij moeten helpen om ervoor te zorgen dat al je Wordpress pagina's regelmatig worden geïndexeerd. Met een sitemap kan je dit regelen. Hoe je een sitemap maakt en wat het precies is? Check de bron hieronder.

Backlinks helpen ook om Google vaker langs te laten komen - dat is zowat de belangrijkste factor!
Backlinks zijn king. Kijk of je op forums of blogs kan meepraten en in je signature je backlink mag plaatsen.

Verder, als je op zoek bent naar een goede plugin om je Wordpress blog te zoekmachine optimaliseren, kijk eens naar: Wordpress SEO plugin All in One SEO pack - de beste SEO plugin. Zie bron.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thnx, ik weet wel het een en andere hiervan af maar bij Wordpress valt het me zwaar tegen dat het niet out-of-the-box SEO vriendelijk is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, niet voor 100%. Je zal zelf alleen even de plugin moeten installeren. Dat kan overigens ook in het controlepaneel van Wordpress zelf.

Andere antwoorden (1)

Door de tijd heen zal dit zich wel ontwikkelen. Het ligt er natuurlijk aan hoe lang de site al online staat. Ik zou zeggen dat je een jaar moet wachten voordat mensen de site hebben ontdekt. Hoelang heb je de site eigenlijk al?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding