Bestaat er een site waar je kunt lezen hoe precies het verloop is (gegaan) van allerlei aandoeningen en ziektes ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Misschien is dit wat je zoekt.
Klik dan links in de rubrieken: ziekte en aandeoningen.

http://www.gezondweb.be/GezondWeb/Rubrieken/ziekteaandoeningen/

Toegevoegd na 20 seconden:
= aandoeningen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
fijne link loes, heb even gezocht op mijn botbreuken en ben weer wat gerust gesteld voor de komende operatie +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal fijn Eef, zo zie je dat meer mensen profijt kunnen hebben hiervan.
Heel veel sterkte voor de aankomende operatie :)

Andere antwoorden (2)

Ja, voor een groot aantal ziektebeelden zijn wel sites soms geschreven door patiënten, patiëntenvereniging of door artsen.
Google maar eens het verrassend hoeveel informatie te vinden is.

Toegevoegd na 1 uur:
Gezondheidsplein, en onder "ziekten " is veel te vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zoals waar ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tik het woord "ziekte"in . Of ga naar gezondheidplein.
Het is zeker wel terug te vinden op google.
Hangt ervan af wat voor ziekte je wilt opzoeken.
bijv: Beloop schyzofrenie

Dan heb je pagina’s waar je kan teruglezen hoe het verloop van een ziekte kan gaan.

Let wel op: Niet bij iedereen is het verloop van bepaalde ziektes hetzelfde!

Dus eerst altijd BELOOP intypen en dan hetgene wat je wilt opzoeken!

Groetjes