Mijn website is bijgewerkt. Ik heb de teksten veranderd. Hoe geef ik dat door aan Google?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hier de link van de officeel Google Help-webpagina. Hier krijg jij jouw vraag beantwoord!: http://www.google.nl/support/?hl=nl Veel succes, Dirk1996 !
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het is zeker niet gewoon wachten, als je een WordPress websites is het verstandig een XML sitemap plugin te installeren, sinds ik dat heb gedaan wordt ik veel beter gevonden. https://sliminkomen.nl/beste-sitemap-wordpress-plugin-2016/

Het beste antwoord

Als het goed is, merkt Googel dat op een gegeven moment vanzelf. De spiders en botjes van Googel lopen voordurend het hele internet af op zoek naar nieuwe content.
Jammer genoeg blijven ze ook heel erg lang oude informatie tonen. Zelfs als je info verwijderd hebt, blijft het vaak nog opduiken in zoekmachines, met een dode link als gevolg.

Maar het is nu eenmaal allemaal geautomatiseerd en geen mensenwerk (wat ook ondoenlijk zou zijn, want de meeste websites veranderen ELKE DAG. Na verloop van tijd echter, zal ook je nieuwe info in de zoekmachine opduiken. Mits je natuurlijk wel je pagina hebt aangemeld bij de diverse zoekmachines.

Met steekwoorden zoals vroeger bereik je eigenlijk niks meer. Googel kijkt tegenwoordig ook voornamelijk naar vanaf hoeveel sites er naar je site wordt gelinkt. Hoe meer dat is , hoe beter de zoekresultaten. Helaas heb je dat niet helemaal zelf in de hand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Gewoon wachten totdat Google weer op je site is langsgeweest.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of evt. deze pagina lezen:
http://www.google.nl/intl/nl/submit_content.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google en andere zoekmachine brengen eens in de zoveel tijd automatisch een bezoekje aan je website. Hier hoef je niks aan te doen.

Dit geldt alleen als je de website al hebt aangemeld bij de zoekmachines, anders moet je dat nog even doen.

Verder is het verstandig, als je vaak en veel iets veranderd om je opnieuw aan te melden voor de zoekmachines.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou met de webmaster tools van google een sitemap.xml kunnen maken en die kunnen sumitten. Dan heb je aksn dat googje eerder komt spideren. Maar gewoon afwachten werkt ook heel goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google indexeert website vanzelf. Hoe vaak de Google robot langskomt is o.a. afhankelijk van het feit hoe vaak je nieuwe informatie op je website plaatst. (Een website die 1X per jaar iets nieuws toevoegd wordt minder vaak bezocht dan een website die dagelijks voorzien wordt van nieuwe content)

Tips:

* Maak een melding van de nieuwe informatie op "social media"zoals Twitter, Hyves, Facebook etc. en zorg dat je in deze melding een link naar je (vernieuwde) website toevoegt.

* Maak een persberichtje over je "vernieuwde" website en plaats deze op de diverse gratis persberichten sites.

(google indexeert de social media sites en persberichten sites dagelijks en zal het linkje naar je nieuwe website volgen en deze zo opnieuw indexeren.

Succes ermee!