Ik weet mijn wachtwoord niet meer van hyves en mijn gebruiksnaam ook niet en volgensmij had ik in die tijd ook een andere email . wat nu ?

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik wil deze hyves dus helemaal weg hebben

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
7.9K

Antwoorden (7)

Een nieuw account aanmaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet voor de 100% zeker weet of je toen een ander email adres had zou ik proberen een nieuwe wachtwoord op te vragen met je huidige e-mailadres.
Dat kan je doen op de volgende website:

http://www.hyves.nl/forgotpassword/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, dat is een goeie. Ik heb zelf zoiets ook eens gehad. Ik heb er toen ook een vraag over gesteld op een forum. Beste antwoord was: Neem contact op met hyves. Stuur een mail en zet er zoveel mogelijk infromatie over jezelf in zoals je voornaam en achternaam en je geboortedatum.

Succes met je probleem!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je gebruikersnaam kun je via een van je vrienden in je netwerk nog wel achterhalen.

Je email accounts opzeggen waar wachtwoorden op binnenkomen is niet iets wat ik zou aanraden. Dus ik vrees dat je alleen je username/screen name kunt achterhalen.

Succes....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geduld, het gaat weer over. Je hoeft niet naar een dokter. Wees geduldig, het gaat weer over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk op http://www.hyves.nl/help

Suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je het beste eerst kunt proberen of je toen een ander e-adres had, door je gegevens op te vragen via vergeten user/wachtwoord. Mocht je inderdaad dus ondertussen een ander e-adres hebben, dan zou je een e-mail kunt sturen aan het beheer van hyves en je probleem uitleggen.
Stuur direct een kopie van je legitimatie mee, zodat ze kunnen zien dat het ook echt om je eigen account gaat en dat je niet probeert het account van bijvoorbeeld je ex te verwijderen.