Mijn prullenbak, kan ik nergens meer vinden, waar kan ik die ophalen?

internet

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
7.5K

Het beste antwoord

Zelf ben ik ook op zoek naar een prullenbak. Maar het schijnt dat Blokker nog wel mooie prullenbakken heeft. En het zou niet te veel kosten.
Maar via internet kan het natuurlijk ook.

Toegevoegd na 33 seconden:
oké, erg flauw, maar je zou misschien de zoekfunctie op je pc kunnen gebruiken? Erg simpel antwoord maar misschien is het de moeite waard om te proberen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

misschien heb je iets aan deze site
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Prullenbak weergeven of verbergen

De Prullenbak wordt gewoonlijk op het bureaublad weergegeven. Als u de Prullenbak niet ziet, is deze verborgen.

De Prullenbak op het bureaublad weergeven of verbergen
Klik op de knop Start, typ bureaubladpictogrammen in het zoekvak en klik vervolgens op Normale bureaubladpictogrammen weergeven of verbergen.

Voer een van de volgende handelingen uit in het dialoogvenster Instellingen voor bureaubladpictogrammen:

Schakel het selectievakje Prullenbak uit als u de Prullenbak wilt verbergen.

Schakel het selectievakje Prullenbak in als u de Prullenbak wilt weergeven.

Klik op OK.