Hoe lang kan ik in cache mijn zelf verwijderde vraag terugvinden? iemand ervaring hiermee?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet
1.7K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
"in cache"?
SimonV
7 jaar geleden
Naast Google kun je in https://www.bing.com kijken of je vraag nog in de cache staat. Die heeft een andere cacheperiode.
Daarnaast kun je je vraag in Lazarus terugvinden, als je dat gebruikt. https://chrome.google.com/webstore/detail/lazarus-form-recovery/loljledaigphbcpfhfmgopdkppkifgno https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/lazarus-form-recovery/

Het beste antwoord

Enkele dagen.

Google Cache is feitelijk de achterliggende (gigantische) database met websites en webpagina’s van de Google zoekmachine. Google is onophoudelijk bezig met het indexeren en bewaren van alle websites en pagina’s voor hun zoekmachine. Dat doet het (o.a.) door een momentopname te maken van een website en die in zijn geheel te archiveren. Google maakt dus eigenlijk een backup van alle websites die ze indexeren met alles erop en eraan (webpagina’s maar ook alle gebruikte bestanden en afbeeldingen). Backups die eens in de zoveel tijd ververst worden omdat sites nu eenmaal snel veranderen en er vervolgens een nieuwe momentopname gemaakt wordt.

Afhankelijk van de populariteit van de site en hoe vaak de content verandert wordt een momentopname soms meerdere keren per dag ververst, maar meestal pas na enkele dagen.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Amadea, bedankt tot zover. Als ik mijn hele vraag verwijder, vergeet een kopietje te maken, kan ik dit nog tot wanneer terugvinden, dat is mijn vraag eigenlijk.
Het gaat mij niet om de hele GV site, maar om één vraag. Ook, wat is het, maar dat heb je al beantwoord: Google's backup van alles kennelijk. Nieuwe vraag komt er aan.:)
Amadea
7 jaar geleden
Niet elke verwijderde vraag is in de Google cache terug te vinden. Soms is de vraag té snel verdwenen om al een backup te hebben.
Antoni
6 jaar geleden
In Google cache zijn de reacties op vragen en op antwoorden niet te zien (wel het aantal) is mijn ervaring, dus niet álles van zo'n vraag wordt door Google opgeslagen.
Amadea
6 jaar geleden
Maar gelukkig werkt het notificatiesysteem weer (anders had ik niet kunnen weten dat er op dit een maand geleden geplaatst antwoord een nieuwe reactie kwam!) en kun je de reacties gewoon zelf in je mail bewaren.