Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe pak ik de SEO aan voor een bedrijf dat zich richt op buitenlanders in Nederland?

Een klant van mij richt zich op buitenlandse mensen die in Nederland zijn. Daarmee loop ik tegen het probleem dat ik kan kiezen tussen twee talen, namelijk Nederlands en Engels. Zou ik een .com en .nl domein moeten aanmaken of alles op een .com/.nl domein zetten en dat een bezoeker zelf kan selecteren welke taal hij/zij wil?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet
877

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De beste optie is om meerdere talen beschikbaar te maken op je websites. In jouw gevoel dus Nederlands en Engels. Zorg ervoor dat je geen Google Translate gebruik, maar je de Engelse content laten maken door iemand die goed Engels schrijft of native speaker is. Anders haken gebruikers af.

Qua domein kan je het beste kiezen voor een .nl met specifieke taal url's. Dus www.[domeinnaam].nl/en/example-page
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding