Kan ik een internetkabel constant uit mijn laptop/ps4 trekken en hem er daarna weer in doen?

Ik heb een internetkabel in mijn ps4 gedaan, maar als ik niet op mijn ps4 zit dan wil ik de internetkabel eruit halen om hem bijvoorbeeld in mijn laptop te doen. Kan het schadelijk zijn voor de kabel om hem zo vaak in en uit apparaten te halen? En voor de apparaten?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet
1.2K
ronron1212
7 jaar geleden
Dat kan best als je het met een beetje beleid doet
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Thanks, maar nu het volgende probleem: Ik krijg hem er niet uit... Ik druk dat "lipje" in, maar hij wil er niet uit en ik durf niet te hard te trekken...
ronron1212
7 jaar geleden
Je moet inderdaad het lipje indrukken goed indrukken en dan er recht uittrekken
TurfGraver
7 jaar geleden
Is een switch geen idee? Hoef je niet om te pluggen. :)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@TurfGraver Misschien een domme vraag, maar hoe werkt dat dan?
TurfGraver
7 jaar geleden
Kabel die nu in de computer gaat in de switch en dan twee kabeltjes, 1 naar je computer en ander naar je ps4 en klaar. :)
Ritsuka
7 jaar geleden
ps4 kan volgens mij ook op wifi
TurfGraver
7 jaar geleden
Laptop waarschijnlijk ook.
Als er tenminste wifi is. :)
dudemeister
7 jaar geleden
switch is de bom - tot 5 kabels lopen er bij mij uit
Ps4 - tv - Switch zelf (Nint) loopt als een tiet

Antwoorden (1)

Het is niet schadelijk voor de kabel. Wel zou ik de kabel er voorzichtig in doen en voorzichtig weer eruit halen.