Waar kan ik de bestanden vinden die MEGA heeft gedownload?

Ik heb een bestand van 5GB gedownload op MEGA, dat is een downloadsite. En toen ik het downloadde, stond er iets van ''MEGA wilt bestanden op uw computer downloaden''. Nou, ik klikte op ''toestaan'' en nu is er dus 10GB van mijn opslag weg, terwijl ik maar 5GB had gedownload. Ik heb gelezen dat het eerst ergens op je computer een kopie maakt die nog versleuteld en dan hetzelfde bestand download dat geen sleutel heeft zegmaar. Maar ik weet niet waar ik die "kopie" kan vinden... Weet iemand dat?

**Hij staat niet in me map "downloads"

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet
5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Misschien kun je er met het programma WinDirStat (gratis te downloaden) achterkomen in welke map er abnormaal veel ruimte wordt gebruikt. Zo kom je er achter waar de bestanden/het bestand staat.
Succes!

Het beste antwoord

Je bent niet de enige met dit probleem.
Ik zie bij een andere vraag dat je Chrome gebruikt.

MEGA downloadt tijdelijke bestanden in

C:\Gebruikers\[Loginnaam\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\File System

of

C:\Gebruikers\[Loginnaam\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\File System\000\p\00

Daar bevindt zich hopelijk de resterende 5 Gb.

Je moet hiervoor "Toon verborgen bestanden" aangevinkt hebben staan:
https://www.windows-helpdesk.nl/verborgen-bestanden/
SimonV
7 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ga naar je download geschiedenis (ctrl + J) en dan ''Weergeven in map'' aanklikken.