Ik heb een WIFI verbinding thuis, kan ik dan overal internetten met mijn samsung star qwerty?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Zolang je binnen het bereik van je eigen wifi signaal blijft wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus niet OVERAL.
Nee, alleen als er een WIFI verbinding in de buurt is, waarvoor je geen wachtwoord hoeft in te voeren.

Toegevoegd na 47 seconden:
Ik bedoel met bovenstaande dus niet je eigen WIFI verbinding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Samsung Star Querty heeft helemaal geen Wifi connectiviteit ingebouwd en kan dus nooit verbinding maken met welk WIFI hotspot dan ook. Het toestel kan internetten via WAP/GPRS/EDGE. Niet alleen duur, maar ook langzaam.

Er is ook een Samsungs Star Wifi (S5230) zonder toetsenbord die wel een connectie kan maken via wifi. Daarmee kan je thuis gratis internetten en zoals in een aantal andere antwoorden naar voren komt op elke punt met een WIFI verbinding waar je óf een wachtwoord van hebt óf waarvan de verbinding open staat en niet beveiligd is.