Hoe kan ik onlinestreamen voor een uur zonder wifi uitval?

Wie kan mij helpen met advies? Ik wil via Periscope een event livestreamen, maar hoe zorg ik ervoor dat ik de hele periode van 1 uur continue online ben zonder dat de uitzending wordt onderbroken, door bijvoorbeeld Wifi uitval? Wat zijn de opties? Ik ben benieuwd naar je advies?
Gr. Jan

Toegevoegd na 37 minuten:
Ik moet overigens door een gebouw lopen en de activiteiten uit de diverse ruimten kunnen laten zien via de stream.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Zorg voor een goede MIMO router ter plaatse , en ga op een kanaal zitten waar geen andere ontvangers verbonden zijn, indien die mogelijkheid niet bestaat neem dan het kanaal naast de sterkste ontvanger. Neem eventueel een Wifi dongle met extra grote antenne, en doe een proefuitzending als test.