Hoe kan het dat mijn verbinding steeds weg valt?

Heb internet van kpn,heb een goed werkende verbinding,bv d2
Nu springt de verbinding vaak op d92 en dan werkt internet niet,
dus moet het steeds terug zetten.
Mag ik d92 dan verwijderen?
Hoop dat ik duidelijk genoeg ben voor een antwoord.

7 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Mogelijk is er een storing in het netwerk, of is er een probleem met de router. Controleer of de router goed is aangesloten en of de stroom er nog op staat. Als dit niet het geval is, neem dan contact op met je internetprovider.
Bronnen:
een maand geleden