Wat is de oorzaak dat na het opstarten van de laptop web pagina herstellen volgt ?

De vraag is waarom na het ingeven in de browser welk web je wilt bezoeken het bericht volgt dat de web pagina opnieuw hersteld wordt ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Welk besturingssysteem (welke versie van Windows?) en welke browser? (Internet Explorer, Firefox, Chrome etc.?) Gebeurt het bij alle pagina's die je bezoekt of alleen bij sommige? Al geprobeerd een andere browser te pakken?
SimonV
7 jaar geleden
Zie hier voor IE:
http://www.computeridee.nl/forum/#!/topic/webpagina-herstellen/

Antwoorden (1)

waarschijnlijk is de laptop dan niet goed afgesloten, dus toont het dit bericht om de optie te geven om de laatst geopende pagina's voor het afsluiten dus weer te openen.