Hoe kan ik internetten via Wifi, zonder een internetverbinding te hebben ?

Hallo allemaal,

Ik heb een iPhone 4, met Sim Only. Kan ik "en zoja" hoe moet ik mijn telefoon in stellen zodat ik kan internetten via Wifi zonder dat ik een internetverbinding heb. Wie kan mij hiermee helpen en de instellingen stapsgewijs aan mij uitleggen ?

Alvast hartelijke dank !!

Mt.vr.gr. Bastiaan.

Weet jij het antwoord?

/2500

Naar een openbaar Wi-Fi punt gaan. Bijvoorbeeld een McDonalds. Wi-Fi is niets anders dan de draadloze verbinding die je normaliter bedraad opzet met een router, die je krijgt als je een internetverbinding hebt na het afsluiten van een abonnement bij een internetprovider. Je kan ook niet draadloos telefoneren als je geen telefoonverbinding hebt. Je wil dus iets wat niet echt kan. Ja je kan je buren vragen of je op hun internetverbinding mag via Wi-Fi.

Ga naar ''instellingen'' Klik op ''Wi-Fi'' Klik een Wi-Fi punt aan, van bijvoorbeeld je huis of van een openbaar punt, zoals bovenstaand antwoord al aangeeft. Mogelijk moet je een wachtwoord ingeven, hierna heb je verbinding. Als je absoluut geen eigen internetverbinding hebt, raad ik je aan om deze optie uit te zetten. Ga naar ''instellingen'' Klik op ''Mobiel netwerk'' Zet ''mobiele data'' uit (groen blokje moet wit worden).

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100