Wat zijn de mogelijkheden om met een Ipath te internetten in San Fransico op campervakantie?

Er kan geen dongel in de Ipath.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ipad bedoel ik :)

Toegevoegd na 35 minuten:
zijn er manieren om internet tegoed op te waarderen met een kaart?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik zou een personal hotspot, ook wel MiFi genoemd, kopen en ter plaatse in de VS een data simkaartje. Dat lijkt me de voordeligste manier om zonder beschikbaarheid van wifi te internetten. Er is in San Fransisco weliswaar op veel plekken wifi, maar ik neem aan dat je niet midden in de stad met een camper gaat staan. In de buitengebieden zijn de wifi plekken een stuk minder ruim en vaak heb je te maken met lastige inlogsessies waarbij je gegevens als mailadres moet geven en vervolgens gestalkt wordt met reclame.

In San Fransisco is volop wifi, dus als je met de camper in de buurt van een wifi-punt bent mag het geen probleem zijn. Eventueel zou je met je telefoon een hotspot kunnen maken (als deze mogelijkheid op je telefoon zit), maar dan kost het je wel data. En dan zijn er natuurlijk ook nog internetcafé's waar je verbinding kunt maken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100