Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn de hedendaagse ict en sociale media-tools in het kader van vorming?

Ik solliciteer voor een functie "vormingswerker". hierbij moet ik gebruik kunnen maken van ict voor het geven van vorming. Powerpoint ken ik uiteraard, maar ik vroeg me af of er momenteel nog andere zaken bestonden op internet, die hier nuttig kunnen zijn. het is binnen een klein bedrijf, dus dure programma's zal men niet willen aankopen, maar het is wel nuttig dat ik enkele voorbeelden geven kan. Tips voor gratis programma's zijn ook altijd welkom.
Verder werk ik vooral met Facebook, en vroeg me af of dit ook nog het meest recente is om mensen te bereiken en informeren.

7 jaar geleden
in: Internet
38

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Hedendaagse ict en sociale media-tools die gebruikt kunnen worden voor vorming zijn onder andere online leerplatforms, webinars, video-conferencing, online discussieforums, blogs, wikis en sociale media-kanalen zoals Facebook, Twitter en Instagram.
(Lees meer...)
Bronnen:
4 maanden geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding