Wat is de maximale aantal wifi-gebruiker per Samsung smartphone dat werkt als hotspot?

Hallo

Ik ben van plan om de ruimte tijdelijk te voorzien van draadloos internet voor 1 dag, dit had ik willen doen door 1 Samsung galaxy ace 2, 1 Smasung galaxy en 1 Samsung core 2 met elk een simkaartje met mobiel internet daar te leggen. En deze te laten werken als hotspots.

Maar hoeveel gebruikers moet ik rekenen per toestel? Als ze allemaal de wifi gebruiken met hun smartphone (voor bv. sociale media).

Of is er een andere (,goedkope) oplossing?

Dank

8 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

De maximale aantal wifi-gebruikers dat verbonden kan worden met een Samsung smartphone die als hotspot werkt, is 8.
Bronnen:
4 maanden geleden